»Zelo pozorno bomo spremljali te vrnitve, kot smo rekli, korak po koraku, že naslednji teden bo zelo pomembna informacija.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Starši so se za vrnitev otrok v šolo odločili, ker so dobili uradno obvestilo šole, da bo učenec s težavami v vedenju tri tedne odsoten.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Če to projiciramo, bomo čez 15, 20 let imeli v šolah veliko otrok s posebnimi potrebami.«
»Ob organizaciji prehrane morajo spet urediti prevoze otrok, saj so zaradi vseh ukrepov pogoji za izvajanje teh drugačni. Nekateri starši otrok verjetno sploh ne bi spustili v šolo, zaradi vseh sprememb pa bi se s prevozniki morali na novo dogovarjati o urnikih, česar pa konec tedna ni mogoče storiti in v ponedeljek zagotovo še ne bi mogli odpreti šol.«
»Posebni sklad je le prvi pomemben korak.«
»Cilj MOL-a je, da poleg Centra Janeza Levca, ki je specializirana šola za otroke s posebnimi potrebami, posamezne programe izvajajo tudi redne osnovne šole.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju